Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Martine

Τι θυμήθηκα σήμερα φίλες μου;
Όταν ήμουν μικρούλα και ζούσα στο Βέλγιο πήγαινα να παίξω στην φίλη μου Γαλατια και ήταν πάντα ευχάριστη έκπληξη να βρίσκω το καινούργιο βιβλίο της Martine.
Το συγκεκριμένο βιβλίο ήταν λίγο τσιμπημένο σε τιμη και δυστυχώς δεν το έβρισκα στον παλιατζή που αγόραζα τα δικά μου βιβλιαράκια
Η Martine γεννήθηκε το 1954 στο Βέλγιο. Το πρώτο βιβλίο λεγόταν η Martine στην φάρμα. Κάθε βιβλίο έχει και μια διαφορετική δραστηριότητα, Η Martine στην θάλασσα, η Martine στο βουνό, Η Martineστο τσίρκο…
Τα βιβλία αυτά μεταφράστηκαν σε 50 χώρες οπού άλλαζαν και το όνομα της : Anita, Tiny, Debbie, Maja, Marika, Mary, Steffi. Δεν ξέρω όμως εάν υπήρχε και στην Ελλάδα. Θα ήμουν πολύ περίεργη να μάθω το όνομα της..
Το ύφος της εικονογράφησης έχει εξελιχθεί με το χρόνο, αλλά γενικά πρόκειται για ένα αφελή ρεαλισμό: οι λεπτομέρειες, τα παστέλ χρώματα, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην διακόσμηση ,στα ρουχα, και στις εκφράσεις των χαρακτήρων.
Δείτε μερικές όμορφες εικόνες που είχε μέσα το βιβλιο




Υ.Σ Εμαθα οτι η Martine υπηρχε και στην Ελλαδα και την ελεγαν Μαριλλη. Ευχαριστω την φιλη μου Maria Theodosiadou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips